среда, 14. март 2012.

Još jednom veliko hvala na poverenju!!!

Poštovani posetioci bloga, dragi prijatelji i članovi Sindikata hvala Vam na poverenju koje nam svakodnevno ukazujete. Za nepune dve godine, tačnije od 10. juna 2010. godine, ostvareno je 60000 poseta ovom blogu. Ovo je posećenost za koju je pojedinim organizacijama koje imaju i po nekoliko desetina hiljada članova trebalo nekoliko godina. Ovaj podatak svakako bodri, ali i obavezuje. Trudićemo se da i ubuduće opravdavamo Vaše poverenje aktuelnošću i količinom informacija. Zahvaljujemo se svima onima koji pomažu da dođemo do upotrebljivih informacija i onima čije vesti reemitujemo.
Izuzetno nam je drago što ipak ima dosta ljudi koji nam veruju i koji cene naš trud i zalaganje.

4 коментара:

Aca је рекао...

Sve pohvale za Vaš rad. Samo tako nastavite.

Biljana је рекао...

Mnoge moje koleginice idu u Sombor u skolu. Dopada mi se sto vam je sindikat toliko aktivan, sto se za nas ogranak bas ne bi moglo reci
Potrebno je da se poznajemo i jedni druge podrzimo kada je to potrebno

Vojislav Živković је рекао...

Željko druže, čestitam od srca. Veliki je uspeh imati sajt sindikata jedne ustanove koji sa pažnjom prate kako članovi sindikata, tako i sindikalni šefovi. Nastavi tako i ne odustaj, bez obzira na sve prepreke na koje eventualno naiđeš. Širiš pozitivnu energiju i ljudi su to prepoznali. Samo napred

Željko Dimović је рекао...

Hvala ti veliki moj sindikalni prijatelju. Dobro znaš koliko mi znači podrška ljudi kao što si ti. Ne samo meni, nego i članovima naše SO. Naravno pojedine prepreke te malo izbace iz koloseka, ali mene takve stvari mogu samo osnažiti na putu koji sam sebi zacrtao!!!