понедељак, 20. август 2012.

1. IGRE BEZ GRANICA - PROPOZICIJE!!!

PIRAMIDA NA PLATFORMI

U ovoj disciplini učestvuju svi takmičari zajedno sa kapitenom ekipe. Jedan takmičar na znak voditelja-sudije vuče platformu na drugu stranu bazena gde ga čeka ostatak članova sa kapitenom ekipe. Kada dođe na drugu stranu bazena u vodi čvrsto drži platformu a kapiten ekipe slaže ili pripomaže ostalim članovima da se slože na platformu. Kada kapiten ekipe smatra da su se svi takmičari složili tada takmičar vraća vučući platformu celom dužinom kanapa na mesto sa kojeg startovao. Kada se vrati na mesto takmičari silaze sa platforme pomažu jedan drugome i ulaze u kabinu. Kapiten nema pravo sada da im pomaže . Ukoliko se dogodi da se takmičari prevrnu vraćaju se svi na početnu poziciju i počinju ponovo ispočetka da se slažu. Ukoliko neki od takmičara padne u vodu može ponovo da se popne na platformu. Prilikom silaženja sa platforme ne sme da padne u vodu jer u protivnom ne ide na merenje. Takmičari koji su u kabini idu na merenje težine, osim onog takmičara koji vuče. Kapiten ekipe će odrediti koliko takmičara će se prebaciti sa platformom.
Disciplina traje 3 minuta.

BUŠENJE BALONA

U disciplini učestvuju 3 mešovita para. Jedan takmičar je na platformi gume, koji buši balone, a drugi je ispod platforme gume koji gura gumu u pravcu balona. Baloni se nalaze preko dužine bazena iznad njegove visine. Takmičar koji buši balone dobiće pikado strelicu na kanapu oko ruke koju ne sme da skida do kraja discipline. Takmičar koji je ispod platforme od početka do kraja discipline ne sme da vadi glavu iznad površine vode od početka do kraja. Ukoliko bi takmičar pao sa platforme može se ponovo popeti i nastaviti da buši balone. Takmičar prilikom bušenja može da se vrati i ponovo buši balon koji je promašio ukoliko vreme nije isteklo.
Disciplina traje 3 minuta.


TRKA U VREĆAMA

Dužina staze je 50 metara.
Učestvuju svi članovi ekipe. Na poziv sudije takmičari zauzimaju početni stav tako da stanu na startne pozicije u vrećama. Vreća se ne veže, već je takmičar pridržava rukama.
Potrebno je za vreme od 30 sekundi preći što više metara.
Za ukupni plasman se sabiraju rezultati svih članova ekipe.

VISEĆA KUGLA

Kugla se baca sa određenog mesta tako da pri svom putu opiše luk oko čunjeva i pri povratku ruši čunjeve.
Svaki porušeni čunj nosi jedan poen.
Nepravilan je hitac ukoliko kugla ruši čunjeve direktnim pogotkom. Hitac se broji a poeni ne.
Ukoliko se poruši srednji čunj (car), a da se ostali čunjevi ne dotaknu, igrač dobije 9 poena.
Po pravilu, igrač mora da ulovi kuglu pri povratku, da se ne bi vratila među čunjeve, jer u tom slučaju se brišu svi poeni iz te serije.
Način igre je hitac u pune (posle svakog hica se postavljaju svi čunjevi).
Svaki član ekipe ima pravo na 3 uzastopna hica.

REZERVNE IGRE

SKOČKO

Rekviziti: 20 čaša poređanih u red i ping pong loptice.
Takmičari moraju ubaciti što više ping pong loptica u 20 čaša tako da se svaka loptica prethodno odbije o podijum.
Igra traje 1 minut.
Boduje se samo jedna loptica u svakoj čaši.

MIMOILAŽENJE NA GREDI

U disciplini učestvuju 3 mešovita para ( takmičar i takmičarka ). Na znak voditelja – sudije takmičar se penje na gredu čeka takmičarku koja dolazi na gredu i na gredi moraju da se mimoiđu. Kada su se mimoišli oboje moraju da siđu sa grede ili padnu u vodu, kreće drugi par koji treba da obavi isti zadatak. Isto važi i za treći par.
Prilkom mimoilaženja nije dozvoljeno sledeće
a) takmičar ne sme da čučne a drugi da ga mimoiđe,
b) takmičar ne sme da uzme u naručje svog para i da ga prebaci na drugu stranu tj, da ga tako mimoiđe
v) nije dozvoljenjo provlačenje kroz noge
Moraju isključivo da se mimoiđu i ništa drugo.
Ukoliko takmičari prilikom mimoilaženja padnu u vodu ili su se pravilno mimoišli a prilikom silaska sa grede jedan od njih padne u vodu onda taj par ostaje bez poena.
Ako pređe jedan par dobija se 5 poena, dva 10 i tri 15 poena. U slučaju istog broja poena odlučivaće vreme za koje je ispunjen zadatak.
Disciplina traje 3 minuta.

REVIJALNE IGRE

PENJANJE UZ STOŽINU

Visina stožine je 7,20 metara.
Sudija poziva takmičara da priđe stožini.
Takmičar nastupa bosonog.
Na znak sudije da se pripremi za start, takmičar prilazi stožini tako da je ni jednim delom tela ne dodiruje.
Nakon dve sekunde daje se znak za start i uključuje se štoperica. Vreme se meri sa dve štoperice, a glavni sudija saopštava postignuto vreme.
Ekipa prijavljuje jednog takmičara.
Takmičar mora rukom da dodirne zvono na vrhu stožine i to je znak da sudija zaustavi štopericu.
Na vrhu stožine nalazi se i šunka.

BRZO ISPIJANJE KRIGLI PIVA
Pojedinačno takmičenje u kojem mogu svi učestvovati. Vođe ekipa prijavljuju takmičare po dolasku u Banju Junaković.
U zavisnosti od broja učesnika odrediće se sistem takmičenja.
Izvlače se parovi koji se takmiče po kup sistemu (osmina finala, četvrtfinale, polufinale i finale).
Takmičenje je u brzom ispijanju krigli piva, a ne u količinskom!
Takmičari koji drže ruke na stolu na znak sudije uzimaju krigle i počinju sa ispijanjem piva.
Pobednik je onaj koji prvi ispijenu kriglu (DO KRAJA) okrene na podmetač za čaše.

NAPOMENA: SVAKA TAKMIČARSKA DISCIPLINA ĆE SE, NAKON ŠTO SE SABERU REZULTATI NA NIVOU CELE EKIPE, BODOVATI OD 1 DO 14 POENA.


2 коментара:

Vesna је рекао...



Ubićeš nas sa ovim igricama i pravilima.Definitivno sam shvatila da su najbolji delovi igara brzo ispijanje piva i slobodne aktivnosti!Mala šala je ovo bila,samo reči pohvale imam,divni ste,nastavite još bolje ako može bolje od ovog!

Željko је рекао...

E pa moramo sve detaljno da objasnimo:))))
Ispijanje piva će definitivno biti najatraktivnija disciplina...
Reči pohvale uvek dobro dođu...
Propozicije poslane svim predsednicima okruga!
Još malo pa smo gotovi s pripremama i čekamo goste i početak fešte.
Dobro došli!